Γενικά

Οι αποστολές των παραγγελιών του phoneaholic.gr, πραγματοποιούνται στους περισσότερους προορισμούς εντός Ελλάδας πάντα με γνώμονα τον βέλτιστο συνδυασμό συνέπειας, ταχύτητας, ασφάλειας και κόστους. Ο χρόνος παράδοσης των αγορών σας εξαρτάται από συνδυασμό πολλών παραγόντων. Πρώτο και κυριότερο είναι η διαθεσιμότητα του προϊόντος, ο τρόπος αποστολής που θα επιλέξετε, ο προορισμός που επιθυμείτε να γίνει η παράδοση, και η απουσία συνθηκών ανωτέρας βίας, ακραίων καιρικών φαινομένων ή/και απεργιών.

Αποστολές Εσωτερικού

Παραδόσεις σε όλη την Ελλάδα  από 1 έως και 5 εργάσιμες ημέρες στον χώρο σας:

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι το χρονικό περιθώριο παράδοσης (1 έως και 5 εργάσιμες ημέρες), ισχύει για όλες τις παραγγελίες που έχουν καταχωρηθεί στο σύστημα μας επιτυχώς έως και τις 12:00. Για όλες τις μεταγενέστερες επιτυχημένες παραγγελίες, το διάστημα παράδοσης αρχίζει να ισχύει από την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Το σύστημα μας θεωρεί ως δεδομένη διεύθυνση αποστολής την ήδη καταχωρημένη διεύθυνση του χρήστη κατά την διαδικασία εγγραφής μέλους. Αν έχετε αλλάξει διεύθυνση και έχετε αμελήσει να ενημερώσετε το σύστημά μας, το phoneaholic.gr, δεν φέρει καμία ευθύνη για τις καθυστερήσεις που θα προκύψουν στην παράδοση των παραγγελιών σας. Σε κάθε άλλη περίπτωση, όταν δηλαδή η διεύθυνση παραλήπτη δεν συμπίπτει με τη διεύθυνση μέλους, παρακαλούμε να συμπληρώνετε στα αντίστοιχα πεδία τα παρακάτω στοιχεία:

  • Ονοματεπώνυμο Παραλήπτη
  • Χώρα, Νομό και Πόλη διαμονής
  • Διεύθυνση, Περιοχή και ΤΚ
  • Τηλέφωνο επικοινωνίας του παραλήπτη
  • Επιπλέον σημειώσεις (π.χ. καλέστε μας να κατέβουμε και μη χτυπήσετε κουδούνι, αφήστε το δέμα στο διπλανό κατάστημα κτλ.)

Όλες οι αποστολές στην υπόλοιπη περιφέρεια (Ηπειρωτική Ελλάδα & Νήσων) εκτελούνται και μέσω πρακτορείου μεταφορών. Σε περιοχές απομακρυσμένες ή/και δυσπρόσιτες ενδέχεται να υπάρχουν καθυστερήσεις. Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον αγοραστή. Σε περίπτωση που επιθυμείτε παράδοση των παραγγελιών σας σε συντομότερο χρόνο από τους διαθέσιμους τρόπους αποστολής, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να σας ενημερώσουμε για τις επιλογές σας και για τα ενδεχόμενα κόστη αποστολής που μπορεί να προκύψουν.

Παραλαβή από το Κατάστημα:

Χωρίς καμία επιβάρυνση, παρέχεται παράδοση των προϊόντων σας από το κεντρικό μας κατάστημα μας στην διεύθυνση Εμμ. Μπενάκη 17, Αθήνα καθώς και στο υποκατάστημά μας Πειραιώς 1 (εντός στοάς).

Λεπτομέρειες Αποστολής

Στο phoneaholic.gr  θέλουμε να μπορείτε να λαμβάνετε τα προϊόντας σας εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια και με βάση αυτές τις αξίες προσαρμόσαμε την αποστολή των παραγγελιών σας. Το κατάστημά μας συνεργάζεται με τις εταιρείες Γενική Ταχυδρομική & ACS Courier. Η παραγγελία σας θα αποσταλεί στο χώρο όπου εσείς επιθυμείτε.

Το κόστος μεταφοράς είναι 4€ με Γενική Ταχυδρομική ή ACS για βάρος έως 2 κιλά για αποστολές εντός Αττικής. Για όλη την υπόλοιπη Ελλάδα οι αποστολές πραγματοποιούνται με κόστος 5,50€ για βάρος έως 2 κιλά. Σε περίπτωση δυσπρόσιτης περιοχής (ως δυσπρόσιτη ορίζεται μια περιοχή που εντοπίζεται εκτός ορίων μιας κύριας πόλης και καθορίζεται από το δίκτυο της εκάστοτε μεταφορικής) το κόστος διαμορφώνεται στα 8,50€.  Για κάθε επιπλέον κιλό η επιβάρυνση θα προκύπτει κατόπιν ενημέρωσης και συνεννόησης των συμβαλλόμενων μερών (εταιρεία μεταφοράς- Phoneaholic- πελάτης).
***Σύμφωνα με τις ισχύουσες χρεώσεις των προαναφερθέντων εταιριών ταχυμεταφοράς το επιπλέον κόστος ανά κιλό, πέραν των 2 κιλών, διαμορφώνεται στα 2€.***

Σε περίπτωση χρήσης τρόπου πληρωμής με αντικαταβολή, το κόστος της μεταφοράς επιβαρύνεται με το ποσό των 2.

Η επεξεργασία των παραγγελιών, η συλλογή των προϊόντων και οι αποστολές γίνονται καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) κατά τις εργάσιμες ώρες (10:00-18:00). Παραδόσεις δεν πραγματοποιούνται τις επίσημες αργίες, τις ημέρες κατά τις οποίες η αποθήκη μας είναι κλειστή, λόγω απογραφής, καθώς και τα Σαββατοκύριακα. Η αποστολή των προϊόντων πραγματοποιείται με courier ή μεταφορική εταιρία ανάλογα το βάρος και των όγκο των εμπορευμάτων. Η μεταφορά των προϊόντων γίνεται με την αποστολή τους στην είσοδο της διεύθυνσης του παραλήπτη.

Επίσης, λαμβάνοντας υπ΄ όψιν ότι κάποιες περιοχές της χώρας μας δεν εντάσσονται στο δίκτυο των παρόντων εταιρειών ταχυμεταφοράς, κατόπιν συνεννόησης με τους πελάτες, μπορούμε να εξετάσουμε το ενδεχόμενο υλοποίησης των παραγγελιών με άλλες εταιρείες.

Προϊόντα με ένδειξη “Παράδοση σε 1-3 Ημέρες”

Οι παραγγελίες παραλαμβάνονται σε διάστημα 1-3 εργάσιμων ημερών. Σε κάποιες περιπτώσεις, όπου η διαθεσιμότητα των προϊόντων είναι διαφορετική (αναγράφεται στη σελίδα του προϊόντος ως περιορισμένο απόθεμα) σε κάθε στάδιο της εξέλιξης της παραγγελίας σας ενημερώνεστε με γραπτό μήνυμα στο κινητό σας και με email ή τηλεφωνικά. Σε περίπτωση που δεν μπορεί να εκτελεστεί η παραγγελία σας για λόγους ανωτέρας βίας (κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κτλ.), θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προκειμένου να μας δηλώσετε, αν επιθυμείτε την αναμονή της αποστολής της ή τυχόν ακύρωση (αν η παραγγελία είναι ήδη εξοφλημένη, το ποσό της αγοράς επιστρέφεται στο σύνολό του). Παρακαλούμε να έχετε κατά νου ότι για χιλιομετρικές αποστάσεις άνω των 15 χιλιομέτρων από πόλεις που υπάρχει έδρα της συνεργαζόμενης courier, καθώς και σε ορισμένα απομακρυσμένα νησιά, ενδέχεται να υπάρξει επιπλέον καθυστέρηση στην παράδοση (λόγω δυσπρόσιτης περιοχής). Τέλος, οι ογκώδεις παραγγελίες θα παραδίδονται με μεταφορική εταιρία που θα ορίζεται από την εταιρία μας.

Προϊόντα με ένδειξη “Παράδοση σε 4-10 Ημέρες”

Εάν η κατάσταση παραγγελίας του προϊόντος είναι “Παράδοση σε 4-10 Ημέρες”, η παραγγελία σας θα αποσταλεί σε διάστημα 4-10 εργάσιμων ημερών.

Προϊόντα με ένδειξη “Κατόπιν Παραγγελίας”

Εάν η κατάσταση παραγγελίας του προϊόντος είναι “Κατόπιν Παραγγελιας”, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, προκειμένου να σας ενημερώσουμε για τον χρόνο παράδοσης του προϊόντος. Ο χρόνος παράδοσης τέτοιων παραγγελιών ορίζεται κατά προσέγγιση έως 30 ημέρες ανάλογα με την διαθεσιμότητα των προμηθευτών μας.

Δωρεάν Επιστροφές Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 7 ημερολογιακών ημερών, χωρίς κανένα απολύτως κόστος και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο ΜΟΝΟ στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Σε περίπτωση λάθους της εταιρίας
  • Σε περίπτωση προϊόντος που έχει ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας
  • Dead On Arrival (Μη λειτουργικό προϊόν από τον κατασκευαστή)

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Πριν προχωρήσετε σε επιστροφή/αλλαγή, είναι απαραίτητο να συμπληρώσετε τη φόρμα αλλαγής .